2013. június 7., péntek

10. You only live once



*Fél évvel később*



Hosszú az a fel év....annyi minden történt olyan sok dolog....Annyi minden változott és annyi minden fejeződött be...
Csalódtam emberekbe és el is vesztettem őket.....
Hiszen az ember nem tudja megválogatni az érzéseit nem tudja irányítani azokat...
Akikről azt hisszük legjobban szeretünk...azokban csalódunk a legnagyobban.
A fél év alatt nagyon de nagyon sok dolog változott múlt el...Örökre.
Harrynek igaza volt amikor azt mondta többé nem fogom látni igaza volt...........Igaz fél éve nem láttam az még nem a világ vége. valakinek nem de nekem igen......
A fiúkkal megszakítottuk a kapcsolatot....Sajnos.....és nem csak én hanem Milla is ugyanis....
Zayn és ő már többe nincs együtt..szakítottak az okát nem tudom Milla telefonon mondta....
Én azóta nem mentem haza Párizsból.....
Milla elköltözött a fiúktól és a mi saját házunkba ment elvitette az én cuccaimat is...
Furcsa lesz oda érkezni.. Furcsa lesz nem látni Harryt de talán így lesz a legjobb...
A reptérről kiérve és a kocsiba ülve nem vágytam másra mint látni a fél évvel ezelőtt nem látott nővéremet.
Benyitottam  a házunkba és woww....
Nem emlékeztem, hogy a tervrajzon ilyen nagy, szép és világos lett volna de nagyon gyönyörű volt.
-Megjöttem.-mondtam kiabálva.
-Ellaaa-üvöltött Milla és a nyakamba ugrott.
-Úgy örülök, hogy itthon vagy.-suttogta.
-Én is.-mondtam nevetve.
Leültünk beszélgetni...Megbeszéltük a dolgokat, meséltem neki milyen volt Párizs és meg beszéltük, hogyan lesz tovább.
-Akkor most mi, hogy lesz?-kérdeztem.
-Hát...........Én állást kaptam egy nagyon jó stúdióba ahol majd a legmenőbb sztárok videó klipjét forgathatom.
-Ez nagyon jó úgy örülök.
-És te mi lesz?
-Miattam ne izgulj suliba járok utána meg marketing menedzsernek tanulok tovább vagy modellnek ( a marketing menedzser az aki a reklámokat csinálja).
-Mi lesz Harryvel szomorú vagy még?
-Már nem vagyok szomorú...mert tudom igazi szerelem volt. és.....
 ha egyszer a távoli jövőben találkozunk az új életünkbe, boldogan fogok rá mosolyogni és majd eszembe jut, hogyan hevertünk a fák alatt, miközben megtanultunk szeretni...
 És mi történt közted és Zayn közt?-kérdeztem.
Milla nem válaszolt csak láttam ahogyan a szeme megtelik könnyel és láttam ahogy a kék szeméből egyre sűrűbben hullanak a könny cseppek...Rossz volt őt így látni..nagyon rossz..
-Jól vagy?-kérdeztem aggódva.
-persze csak még..............fáj ahogy vissza gondolok.. Amúgy a szakításunk oka nagyon egyszerű és tudtam, hogy egyszer bekövetkezik...Zayn-ért annyi lány rajong, hogy tudtam én már akkor nem fogok neki kelleni
csak egy másik lány................-mondta majd elsírta magát.
- Megcsalt???!?-kérdeztem lesokkolva. Zayn az a Zayn akit én azelőtt megismertem soha de soha nem tett volna ilyet.....de hát az emberek változnak és a világ pedig megy tovább.
-I-Igen.-mondta zokogva.
Magamhoz öleltem Millát és vigasztaltam......
Nagyon sokat beszélgettünk...sírtunk és nevettünk.
-Mindjárt jövök elmegyek WC-re.
Amikor elindultam azonban nem tudtam merre kell menni.. mivel még nem ismertem ezt a házat.
Milla látta, hogy csak szerencsétlenkedem és bolyongok össze vissza így felállt és odajött hozzám.
-Várj, megmutatom.-mondta nevetve.
Milla körbe vezettet a házba 3 szintes:
1 Alak sor:. medence, tánc terem, edző terem, WC.
2.Földszint: konyha ,étkező, nappali, WC, fürdő
3: szobák, dolgozó szoba, ilyen film forgatós szoba, WC, fürdő
-Mit éreztél amikor megtudtad ezt ?-kérdeztem halkan Millától.
-Nem tudom..azt, hogy nincs értelme tovább élni nem létezik a szerelem szó.
- Jó szeretni ha van kit, Jó nevetni, ha van kivel....
  Jó álmodni, ha van kiről, és..... Jó élni, ha van kiért.-mondtam.
Milla nagyon furcsán nézett rám szerintem nem hitte el, hogy ilyen bölcs dolgot tőlem hall.
-Ezt egy francia barátom mondta nekem.-mondtam mosolyogva.
-Látom jót tett a francia utazás de szerintem most már menjünk aludni.-mondta.
Elindultunk fel a lépcsőn amikor hátranéztem Milla nem volt mögöttem.
-Ella a másik bal.-mondta nevetve és erre arra utalt, hogy nem jó felé megyek..
Aj olyan nagy ez a ház és én olyan könnyen eltévedek benne.

Reggel nem túl kellemesen ébredtem fel ugyanis Milla rontott be a szobámba, hogy nézzem már meg kik költöztek a szomszédba.
-Milla mi van, ha nem Taylor Lautner akkor hagy békén, had aludjak.-mondtam méregessen.
-megártott neked a sok Alkonyat na gyere már..-mondta és leráncigált a lépcsőn.
Felvettem a cipőmet meg egy kabátot és kiálltunk a küszöbre.
-Miért?!?-üvöltöttem hangosan és a szomszédok is ide néztek.
Milla elhúzott és elbujtunk egy bokor mögé.
-Ezek...?-kérdeztem még mindig lesokkolt állapotba.
-Igen ez a One Direction....Zayn említette, hogy el fognak költözni mert túl kicsi nekik a másik ház de azt nem mondta, hogy ide...Mondjuk szerintem nem tudták, hogy mi itt lakunk.
-De most komolyan ideköltöznek..?-kérdeztem mérgesben.
Hahóó...lezártuk ennyi volt vége miért kell ezt mind újra fel bolygatni miért kell megváltoztatni és miért kell tönkre tenni?-kérdezgettem magamban.
Akkor minden kezdődik előröl éjszakai sírások...megint nagy csalódások de NEM többé nem nem hagyom, hogy még egyszer ez történjen nem hagyom és azt se, hogy megbántsák Millát..
Este kimentem sétálni, hogy átgondoljam a dolgokat és, hogy lezárjam őket mind örökre...
Amikor mentem hirtelen egy sötét alak jelent meg előttem.
-Miért nem felejtettelek el..miért minden gondolatomban te vagy...miért aggódom érted és miért szeretlek még mindig ennyire?-kérdezte az előttem álló Harry.
Miért ilyen helyes?!?
-Hidd el Harry én szeretnék randizni a múltba, jobban kiszínezni a jelent és kedvemre megrajzolni a jövőt
 de nem tehetem.....-mondtam szomorúan.
-De ketten megtehetjük és amiket Párizsban mondtam neked azt megbántam akárhányszor végig gondoltam rájöttem többé már nem veszíthetlek el.....
-De Harry te már az elején elvesztettél engem.......kérlek engedj el.-mondtam könnyes szemekkel.
Azonnal elengedte a csuklóm és futni kezdtem...
Elkezdett zuhogni az eső Ő pedig az út közepén állt és engem nézett......engem egyenesen a szemembe...
Csak egyszer élünk és nem Harry lesz az aki játszhat ezzel nem ő fogja megszabni és nem ő fogja megtervezni.
Épp eleget használt ki majd hagyott magamra nem..már nem............
Hazaérve berohantam a szobámba benyomtam a zene lejátszómat amin Lana Del Ray-Young & Beautiful
szólt.... Tipikus síros zeném..Hajráá..
Amikor hirtelen egy SMS-t kaptam...
Megnyitottam
És
Jézusom.........














2 megjegyzés: