2013. június 15., szombat

11. Enjoy Life



*Ella szemszöge*          


Ránéztem a telefonom kijelzőjére és a Chanel cég küldött egy sms-t idézem:

Kedves Ella!
Megláttuk a képedet a twitteren a képed és nagyon szépnek tűnsz.
Szeretnénk ha június.30.-án eljönnél egy próba fotózásra.
Cím: Chanel modell ügynökség központ.
Szeretettel várunk Chanel csapata.

Amikor ezeket a sorokat olvastam nagyon de nagyon örültem.
Uram atyám ez velem történik meg valóra válik az álmom ez hihetetlen.
És végre utazhatok és ami a legfontosabb távol Harry-től.
Tegnap leültünk Millával megbeszéltük a dolgokat és arra jutottunk, hogy nagy ívben el
kerüljük őket. 
Bár Harry szavai még itt járnak a fejembe de tudom el kell őt felejtenem.
Milla miatt is, mert nem akarom, hogy  többet kéne látssa Zayn-t meg a miatt is mert nem vagyok hülye és tudom, hogy Harry-nél a leghosszabb kapcsolat max 2 hét.
De ez most teljesen lényegtelen. Nem erre kell koncentrálnom hanem a modelkedésre.
Lerohantam Millához az udvarra ő éppen a medencében fürdött ( este éjfélkor nem hinném, hogy sokan medencéznek, de ő tudja).
Sikoltoztam össze vissza Milla meg nem értette, hogy miért sikoltozóm azt hitte valami bajom van. 
Megmutattam neki az üzenetet és már mind a ketten kiabáltunk.
-Nem hiszem el Ella gratulálok.-kiabálta tovább.
-Ugye én se de remélem te is eljössz velem az első fotózásra.-kérdeztem.
-Még szép.-mondta mosolyogva.
-Segítesz?-kérdezte Milla és a medencéből a kezét felém nyújtotta.
-Persze.-mondtam és megfogtam a kezét.
Abban a pillanatban Milla belerántott ruhástól a vízbe még szerencse, hogy a telefonomat időbe oda tudtam dobni a napozó ágyra.
Kinyitottam a szemem és a medencében voltam vizes ruhába.
-Hülye.-mondtam nevetve Millának.
Ő pedig csak fuldokolt a nevetéstől.
Sajnos ezeket a gyerekes örömeinket a szomszédok bontották meg.
Láttam Zayn-nék házát (ez természetes mivel sajnos szomszédok vagyunk) és az erkélyen kint álltak Ők 
( az Ők alatt Harry-t, Zayn-t, Niall-t, Louis-t értettem. Liam nem volt ott).
Millának mutogatni kezdtem, hogy minket néznek. Mi meg lebuktunk a víz alá.
Mind a ketten nagyon sokáig tudjuk a levegőt magunkba tartani, mert kiskorúnkba nagyon sok úszó versenyre jártunk és ott megtanultuk.
2 percig a víz alatt voltunk ( én bevallom majdnem megfulladtam) de ki bírtuk. 
Amikor újra felnéztünk az erkélyre már nem álltak ott. 
Mi pedig boldogan másztunk ki a medencéből.
Felmentem a fürdőbe levettem  a vizes ruháimat és a pizsimet vettem fel.
Boldogan énekeltem miközben a szobámba igyekeztem.
Tell them I was happy And
my heart is broken All my 
scars are open tell them 
what I hoped would be
Impossible, Impossible

(Ez a kedvenc számom egyébként James Arthur- Impossible)
Benyitottam a szobámba.....
Felkapcsoltam a villanyt és nem voltam egyedül.
Harry állt előttem.
-Mi a francot keresel itt...húzzál kifelé nagyon gyorsan.-üvöltöttem rá.
-Boldog vagy nélkülem?-kérdezte könnyes szemekkel.
Ahogy ránéztem Harry-re még..............mindig nagyon de nagyon jól nézett ki és belenéztem a szemébe
nekem is sírnom kellett.....
Ha azt mondom " igen boldog voltam nélküled" akkor hazudnék..
De ha azt mondanám " nem voltam boldog" akkor se mondanák igazat.
Mert a jó énem boldog volt..de a rossz......Harry-t akarta.
És ez a kettős érzés még mindig itt kavargott bennem és nem tudtam mit válaszolni.
-Én.....nem tudom.-motyogtam.
-De azt hiszem..........-akartam mondani a választ George berontott a szobámba.
-Ella.-mondta mosolyogva.
-George.-mondtam majd megöleltem.
Elég furcsa miért pont most jelenik meg amikor Harry de biztos csak véletlen.
-Nagyon hiányoztál-mondta.
És abban a pillanatban megcsókolt. Engem......................
Nem mondom, hogy nem volt jó de mi csak barátok vagyunk én nekem Harry tetszik nem George.
-Szeretlek.-mondta.
Az ütő is megállt bennem jaj.
Harry csak állt ott és abban a pillanatban kirontott a szobából és ránk csapta az ajtót még egyszer utoljára vissza nézett.........
És rájöttem.........Rájöttem Harry miért mondogatta annyit, hogy legyek óvatos George-gal és ne barátkozzak vele.
Ő csak kihasznál....A saját hiúsága fontosabb az emberi érzéseknél is.... Nem Harry-t kellet volna annyit bántanom hanem George-ot. Ő csak kihasznált.
Harry-t akarta tönkretenni.
-Utálak!! Takarodj! Nem akarlak soha itt látni!-üvöltöttem vele.
George gúnyosan mosolygott majd ezt mondta:
-Látom, nem is vagy olyan hülye amilyennek gondoltalak...Talán össze is dolgozhatnánk.-mondta
-Soha....de azért álmodozni szabad.-mondtam gúnyosan.
-Te voltál a kedvencem...nem hiába.-mondta majd elment.
Bele gondoltam George szavaiba.
Nem haragudtam rá de Harry-t nagyon sajnáltam.
Villogott a telefonom Harry üzent:
Elena!
Remélem boldog vagy George.gal.
de emlékezz én megmondtam én mondtam.
De szartál rám hallgatni és George is elérte amit akart.
Rájöttem te akkor sem fogsz rá haragudni ha meg próbál téged megölni 
mert te túlságosan szereted őt........Soha nem akarlak látni..
Mit kéne még tennem Ella én nem tudok többet tenni érted.
De te ezeket figyelembe se veszed.
Most raktam pontot az i-re.
Csá!
                    Utó írat: Sok sikert a modellkedésbe ugyan olyan felszínes munka mind amilyen te is vagy.

Harry szavai tőrként döfődtek bele a szívembe.
Hát akkor itt a vége....













      

9 megjegyzés: