2013. május 5., vasárnap

1. Hey idiot, I love you

                 
                                        

                                                                 *Ella szemszöge*

Esik...már megint és még mindig. Reggel van hétfő reggel és én ennek,hogy örülök utálom a hétfőt egyszerűen utálom. Nagy nehezen kimásztam az ágyból és kimentem a konyhába. Milla ült ott és a tabját nyomkodta.
-Mit csinálsz?-érdeklődtem mert látszott rajta,hogy nagyon bele van feletkezve.
-A videó klip beállításokat a One Directionnak.
Ledöbbentem. Meg se tudtam szólalni. Hiszen ez nagyszerű.. na jó nem mégsem az! A One Directionnak de mért pont nekik. Annyi sztár van a világon de mégis pont ők....
-Miért csinálsz te nekik videó klipet?-kérdeztem
-Mert megkértek rá.-mondta teljes nyugalommal. Abban a pillanatba valahogy össze akartam törni valamit így megragadtam az első poharat ami a kezembe akadt és a földhöz vágtam.
-Ella..tudom,hogy nem bírod a One Directiont, de kérlek az én kedvemért viseld el őket.. ja és még valami lécci ne törj össze többet semmit.-mondta mosolyogva. Ideges voltam és... elkéstem a suliból. Felkaptam a gördeszkámat, a táskámat a vállamra vettem és elindultam a suliba. Szerencsére a második órára már be is érem. A tanárok nem haragudnak ....már. Mindig el szoktam késni szóval náluk ez már mindennapos dolog. Összesen 5 órám volt de végig a One Directionon járt az agyam. Vajon ők is utálatossak vagy stréberek, viccesek, segítőkészek?. Egyszerűen nem tudtam milyenek lehettek hiszen, még soha nem találkoztam velük, nem is ismertem őket de.... nem is akartam.

Délután 2-kor végre kicsengedtek és mehettünk haza. Felálltam a gördeszkámra és már gurultam is haza. Otthon nem volt bezárva az ajtó és egy hatalmas fekete kocsi parkolt a ház előtt. Talán  betörők vagy szadista verőemberek. Benyitottam halkan a házba feltűnés nélkül. Hirtelen Milla hangját hallottam és rajta kívül még 5 fiúét. Te uram isten itt a One Direction rosszabb,mint a betörő vagy a szadista verőemberek.(az utobbit nem tudom honnan vettem, talán nem kéne annyi horrolt néznem).
Halkan odaosontam a lépcsőhöz és levettem a cipőmet. Próbáltam a lehető leghalkabban felmenne a lépcsőn de nem tudtam ugyanis valamelyik fiú felkiáltott:
-Van itt még valaki rajtunk kivűl!- kiabálta.Azt hittem,hogy a dobhártyám is kiszakad.
-Nyugi Louis csak rémeket látsz.-szólalt meg egy nagyon szép mély rekedtes hang, a hangja megnyugtató volt.
-Harry de én biztos hallottam valamit.-és megindult felém.
Hirtelen Millára néztem aki azonnal kapcsolt és megfogta a fiú( akiről kiderült,hogy a neve Louis) karját és visszarántotta.
-Hagyd Lou majd én megnézem, de biztos nincs itt senki.-mondta és idejött hozzám.
-Ella gyere csak bemutatlak nekik aztán már mehetsz is.. kérlek.-sutogta
-Oké, de nagyon gyorsan.-mondtam. Mibe keveredtem bele. A szívem majd kiugrott a helyéről a kezeim remegtek. Milla belém karolt és az előszoba felé kezdett ráncigálni. A kanapén öt fiú ült egy szőke hajú,Louis, egy nagyon rövid hajú, egy fekete hajú fiú akinek egy szőke melír csík volt elöl a hajában és és....... egy nagyon helyes fiú akinek göndör fürtjei voltak azt hiszem ő lehetett Harry. A fiúnak hatalmas zöld szemei voltak és nagyon jó volt belenézni. Hülyeségeket beszélek biztos van barátnője meg mért tetszene neki egy olyan lány mint én.. egy hétköznapi lány.
-Bemutatom a húgomat  Ellát.
-Sziaaaa!!-kiabálta ismét üvöltve Louis.
-Szi-Sziasztok!-mondtam mosolyogva mivel Milla megrúgta a bokámat.Áuuu...
-Sziaaa!!-kiabált ismét Louis és odajött hozzám.
-Louis vagyok.-és mosolygott.
Ő után másik három fiú is odajött hozzám. A szőke hajú: Niall. A rövid hajú: Liam és a fekete hajú fiú akinek egy szőke melír csík volt elöl a hajában: Zayn. Aha akkor ő az a Zayn akiről a Milla annyit áradozik. A mikor a négy fiú leült Harry felállt és odajött hozzám.
-Szia Harry Styles!-mondta elbűvölő mosollyal.
-Szia Ella Mcraw.-mondtam elpirulva. Általában nem vagyok félénk de most valahogy rám tört és ezt próbálom meg akadályozni mert... nem szabad olyannak lennem mint régen. Sohaa.


                                                               *Harry szemszöge*

- Harry vezess már gyorsabban látni akarom már Millát.-üvöltötte Zayn.
Louis,Niall,Liam pedig hátul ültak és hanossan ordították a saját számunkat a Summer Love-ot.
Igaz nekem is ez a kedvenc számom de,hogy ilyen hangosan ordítsam, hogy még kint a lányok felordítottak:
-Ott a One Direction!!!
-Gratulálok fiúk most eggyel később érek oda Millához.-üvöltötte viccesen teli torokból Zayn.
Fél óra múlva meg is érkeztünk Millához. Milla életéről nem sokat tudunk azt se tudjuk van-e testvére vagy nincs.
Becsöngedtünk a mi szokásos modunkon.
Milla behívott minket és Zayn egy puszit nyomott a szájára.
Kb. 2 órával később Louis felkiáltott:
- Van itt még valaki rajtunk kivűl!- kiabálta
-Nyugi Louis biztos csak rémeket látsz.-mondtam
-Harry de én biztos  hallottam valamit.-és megindult a lépcső felé.
Hirtelen Milla   megfogta Louis karját és visszarántotta.
-Hagyd Lou majd én megnézem, de biztos nincs itt senki.-mondta és odament a lépcsőhöz.
Pár perccel később Milla jött vissza de nem egyedül.. Egy álomszerű lány karolta át Millát. Győnyőrű volt. Haja csak úgy csillogott és látszott rajta,hogy nem az az átlagos hétköznapi lány. Ő más.
Milla bemutatta nekunk Ellának hívják a fiúk odamentek hozzá köszönteni majd amikor leültek én következtem.
-Szia Harry Styles.-mondtam
-Szia Ella Mcraw.-mondta álomszerű hangon.
Azt hiszem nagyon tetszik nekem ez a lány.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése