2013. május 6., hétfő

3. Go to the Disneyland!





                                                                           *Ella szemszöge*


 Reggel fáradtan keltem fel, kimásztam az ágyból és amikor már az ajtót akartam kinyitni rájöttem, hogy szombat van. Imádom a szombatot - főleg a mait :). Visszadőltem az ágyba és azt hiszem 11 óráig aludtam.
Újra felkeltem és lementem a konyhába. A fiúk és Milla ültek ott és nagyon beszélgettek. Azt se vették észre hogy köszöntem nekik. Megcsináltam a kakaómat (a nap legfontosabb étkezése). Leültem melléjük
és csak 3 percig bámultam őket. Egyszer csak Harry megszólalt:
-Jó reggelt álomszuszék!-mondta mosolyogva.
-Szia!-köszöntem vissza neki.
-Szereted Párizst?-kérdezte.
-Imádom.
-És...a Disneyland-et?
-Még jobban imádommm.-mondtam izgatottan.
-Ma elmegyünk a Disneylandbe, ti Millával meg mi öten.
Annyira örültem. Millával 3 éves korunk óta oda akarunk menni ez volt az álmunk és...és hogy ma valóra válik egyszerűen hihetetlen.
Imádjuk a Walt Disney-s filmeket, például: A 101 kiskutya, Kis hableány, Csipkerózsika de nekünk az Aranyhaj a kedvencünk. Mindig akartuk látni Mini és Mickey egeret. Imádjuk őket, imádjuk!
Hirtelen annyira örültem, hogy Harry nyakába ugrottam. Szerintem én jobban megijedtem mint ő.
-Bocsi.-mondtam elpirulva.
Harry csak mosolygott és hogy megtörjem a csendet megkérdeztem:
-Mikor indulunk?
-Amikor felöltöztél.-mondta Niall.
-Oké akkor sietek.
Gyorsan felszaladtam a szobámba és egy Jack Daniels pólót, egy szoknyát, és egy bőrkabátot választottam.

Pár perc múlva már a kocsiban ültünk és úton voltunk Párizs felé. Az út kb. 2 óra lehetett. Gyorsan ideértünk no meg a fiúkkal unatkozni nem lehet. Nagyon sokat nevettünk az úton.
Meg is érkeztünk.
Az első pillanattól kezdve imádtam. Gyönyörű volt, egyszerűen meseszép.
Millával azonnal rohanni kezdtünk Mini és Mickey felé. Csináltuk velük egy pár....sok képet. A Niall fotózott minket meg magát is közben.
Mindent kipróbáltunk. Vettem magamnak Mini-s füleket és még sok más mindent.
Este 10 óra volt és most mentünk oda a kastélyhoz. Abban a pillanatban lekapcsolódtak a lámpák és színes fények villantak fel. Tűzijáték!
Hirtelen valaki átkarolta a derekam és szorosan mellém állt. Hátra akartam nézni de nem mertem. Nagyon jó érzés volt, hogy átkarolt. Nagy levegőt vettem és hátranéztem.
Harry volt az. Nem lepődtem meg, sőt nem is csalódtam. Hanem örültem, nagyon örültem.
A tűzijáték 15 percig tartott. Mi ketten pedig így álltunk ott. Én Harry vállára hajtottam a fejem.
Ezt a romantikát csak a lesi fotósok és a rajongók zavarták meg.
-Harry,Louis,Zayn,Liam,Niall  kaphatunk autógrammot?-üvöltözték mindenfelé
Harry erőssen megfogta a kezem és elkezdett ráncigálni. Nem láttam semmit a sok vakutól.
Beültünk a kocsiba és márt indultunk is.
Mért is kell nekem ez az egész. Ha nem ismerném őket minden nyugodtabb lenne.Nem lenne ez az állandó rohanás, bujdosás. Még kiszállhatok. De mért is tenném? Szeretem a fiúkat, Millát is nagyon szeretem (na jó ez érthető mivel a nővérem), de ők mind híresek. Én nem vagyok az és tudom hogy néha nagyon rossz dolog híresnek lenni hiszen látom Millán is és a fiúkon is. Akarom én ezt az egészet?-kérdeztem magamban folyamatosan.
Igen akarom.
Nagyon fáradtak voltunk már Millával, így hát a hátsó ülésen elaludtunk.
Éjfélre haza is értünk. Louis felébresztett minket de ahogy kinyitottuk a szemünket nagyon elkezdtek nevetni. Ránéztem a Millára, ő pedig rám és elfogott minket a röhögő görcs.
Milla fején egy macska volt és a fiúk macska bajszot, orrot rajzoltak az arcára és az összes fiú aláírta.
-Na kíváncsi vagyok hogy nézhetek ki :D.
Elköszöntünk a fiúktól és megbeszéltünk holnapra egy találkozást, mert bemutatják nekünk a barátaikat.
De még valamit meg kellet kérdeznem:
-Melyikőtök csinálta ezt?-mondtam és a fejemre mutattam.
Louis mosolygott és megszólalt:
-Én és Niall.
Gyorsan berohantam a házba és odamentem a tükörhöz.
Egy királylány korona volt a fejemen az arcom a fiúk aláírásával volt tele és szívecskék voltak még rajta.
Elnevettem magam.
Elővettem a telefonom. Louisnak küldtem egy sms: Köszi :D















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése