2013. május 25., szombat

8. Better things are coming




Hirtelen reggel lett. Felnéztem a plafonra de nem a plafon volt érdekes hanem ahogy aludtam.
Harry mellkasán voltam. Nem mondom, hogy nem volt jó. Igen is nagyon jó volt.
Megpróbáltam úgy kimászni az ágyból, hogy ne ébresszem fel.
Épp a pólómat vettem amikor amikor valaki átkarolta a derekamat és arcát a vállamba fúrta.
Harry volt az.
Felé fordultam és...és megcsókolt.
Nagyon élveztem de tudtam, hogy nem szabad.
- Mit művelsz?-kérdeztem amikor el löktem magamtól.
-El...ne csináld.. tudom, hogy szeretsz-mondta mosolyogva.
-Tudod...az én szívem nem egy játékszer amivel kedved szerint játszhatsz. Harry te mondtad köztünk semmi nem lehet..akkor léccives ne ölelgess és felejts el örökre.....Örökre.-mondtam és próbáltam nem elsírni magam.
Láttam, hogy Harry szeme fátyolos majd hirtelen rám ordít:
-Tudod mit??!! Igazad van..de én tényleg szeretlek de látom George teljesen telebeszélte a fejed..El nem így ismertelek. Remélem nagyon gyorsan elköltözöl mert soha nem akarlak többet látni.-üvöltötte majd kiment és becsapta az ajtót.
Ledőltem az ágyamra és elkezdtem sírni. 
Mi a francért csinálja ezt velem??!!??

Másnap a suliba ( ugye Londonba járok suliba) lehetett jelentkezni pár hónapig Parisba franciát tanulni.
Ott is járnánk suliba és kollégiumba laknánk.
Nálunk a suli kötelezővé tette, hogy mindenkinek mennie kell.
Szerintem mindenki nagyon örült ennek a hírnek.
Hát még én végre távol mindentől és csak a barátaimmal lehet...
Mivel nagyon későn szóltak így már holnap indulunk is azt hiszem egy hónap vagy kettő.
Örömmel öltünk az osztály főnöki órán ahol a szobákat osztottuk fel.
Egy szobába 5-en aludhadtunk.
Én a barát nőimmel fogok aludni.
Már alig vártuk, hogy elinduljunk.
Reggel 6-kor indul a repülő de már 3 órával korábban ott kell lennünk.
Szerintem akkor ma este már le se fogok feküdni aludni....
Vidáman gurultam haza a gördeszkámmal és azon járt az eszem mit fogok összepakolni.
Annyira izgultam...annyira vártam már és végre Harry is örülhet úgy is azt akarta, hogy húzzak el....Hát most megkapja amit akar elvileg mindent megkap amit akar de egyet nem....engem.
Haza értem levágtam a gördeszkám és berohantam a házba.
-Milla!! Segíts pakolni!!!-üvöltöttem vidáman.
-Mi a.....-jött oda hozzám Niall.
-Utazom-mondtam teli mosollyal.
-Wtf??!!? Miért??-kérdezte Harry.
-Csak....- mondtam flegmán.
Felmentem Millához és elmeséltem neki a mai napomat.
Nagyon örült neki, hogy Parisba megyek és, hogy franciát tanulhatok de attól fél, hogy elveszek Parisba.
(Mondjuk én is kinézem magamból).
Segített összepakolni a ruháimat. Nekem egy bőrönd nem elég így is fizetnem majd a repülőn, hogy a második bőröndömet is felvihessem... Szuper(:
Millának elmeséltem elejéről a végéig a Harrys dolgot...
Szomorú volt de örül, hogy most végre kikapcsolódok és,hogy sok hülyeséget fogunk csinálni a barát nőimmel.
Este amikor végeztünk a pakolással lementünk a földszintre és ledőltünk a kanapéra.
Ott ült Harry, Zayn és Niall.
Milla beszélgetni kezdett Zaynnel. Niall evett.
Harry suttogni kezdte:
-Mikor indulsz?-kérdezte halkan.
-Holnap.-mondtam majd elfordítottam a fejem.
-De...ugye nem miattam?
-Te is eléggé benne vagy a dologba.-mondtam majd bekapcsoltam a tv-t.
Harry csak nézett rám de én nem voltam rá kíváncsi de ezt még hozzá kellet tennem:
-de...remélem most örülsz..elmegyek.-mondtam szomorúan.
-Mennyi időre?-kérdezte.
-Nem tudom....
(Igazából tudtam csak azt akartam, hogy most lelki ismeret furdalása legyen.)
-Kérlek El...ne menj el-könyörgött.
-Azért jó lenne Harold ha a hangulat változásaidat nem rajtam vezetnéd le....-üvöltöttem rá és mindenki ránk nézett.
Gyorsan felmentem a szobámba.
Kiálltam az erkélyemre és csak bámultam a csillagos égboltot.
Mivel ma elhatároztam, hogy csak a repülőn alszok így volt szabad 1órám.
Addig olvastam.....
Láttam, hogy már hajnali 2 óra...Elkezdem készülődni.. Amikor már végre valami normális ember formát sikerült kihozni magamból bekopogtam Milláékhoz.
Még fent voltak..
-Milla én elindulok a reptérre.
-Egyedül???-kérdezte értetlenül.
-Igen..miért kivel kéne csak én megyek.
-Harry felajánlotta, hogy elvisz..meny be hozzá és induljatok.
-Inkább hívok egy taxit-erősködtem.
-Ellaa-mondta Milla.
-Jó.-mondtam duzzogva.
Odamentem Millához adtam neki két puszit elbúcsúztam Zayntől is és már indultam is..........Harry szobája felé.
Bekopogtam...
-Ki az üvöltötte bentről...?.-kérdezte
-Egy unikornis aki már a reptéren akar lenni.-mondtam duzzogva.
-Az unikornisok tudnak repülni.-mondtam majd hallottam ahogy elneveti magát.
-Léccives Harold ne szórakozz vigyél el reptérre...-jelentettem ki dühösen.
-Jó.-mondta majd elindult a bejárati ajtó felé a bőröndjeimmel.
A kocsiban csendesen ültünk amikor megszólalt Harry telefonja.
-El odaadnád-mondta.
Kivettem a telefont a helyéről és megnéztem ki hívtam........Taylor volt.
Gyorsan Harry kezébe nyomtam a telefont.
A reptérig beszélgettek egymással de én nem hallottam mit mert a fül hallgatómat a fülemre.
A reptéren megállt Harry kocsija és már nem bírtam nézni ahogy azt mondogatja : "nem én szeretlek jobban" + stb...nyálas dumákat.
Kipattantam a kocsiból megfogtam a bőröndjeimet és amolyan "szánalmas" pillantást vetettem Harryre majd futni kezdtem.
A többiek már ott voltak a reptéren.
Amikor már kialakultak a beszélgető csoportok Harry rontott közénk.
-El ezt a kocsiban hagytad.-mondta és rám mosolygott.
Akárhányszor rám mosolyog a lábaim a földbe gyökereznek és elpirulok.
Most se volt másképp.
-Kösz.-mondtam zavartan és ezt az is megnehezítette, hogy egy nagy paparazzók és lány tábor állt körénk.
-Vigyázz magadra és.................sajnálom, tényleg.-mondta majd eltűnt a tömegbe.
Már csak ezt hallottam:
-Harry egy autogramot..
-Jujjj lécci egy képet...
És Harry mindenre engedelmeskedett mert neki a sztárság fontosabb volt...............Nálam.




























4 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó lett... (: Uhh kiváncsi vagyok mi lesz
    mert elképzelni se tudom. Nagyon jó lett hamar a kövit <3

    VálaszTörlés
  2. Imádom!.<33333333

    VálaszTörlés