2013. május 9., csütörtök

5.It's just a bad day,not a bad life!





                                                                 *Ella szemszöge*


A csókunk hosszúra sikeredett és nagyon élveztem. Mikor vége lett csak néztünk egymás szemébe. A szeme smaragdzölden csillogott, gyönyörű volt.
-Az előbb,hogy érted hogy George elől nem tudom magam megvédeni?-kérdeztem.
-Ella megígérnél nekem valamit?
-Persze, mit?
-Ne találkozz többet George-gal.!!
-Miért?
-Csak mert......mert....ne.Oké??
Nem mondtam semmit mivel ezt lehetetlen nekem betartani. George nagyon jó barátom és szerintem nagyon kedves és....nagyon kedvelem.
Biztos nem bántana meg engem soha se..
-Látom nagyon gondolkodsz!!-mondta nagy mosollyal az arcán.
Közelebb jött hozzám,magához húzott és megölelt
Harryvel még órákat beszélgettük és kb. olyan 11-kor elbúcsúztunk egymástól.
Leültem a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t.
Elővettem a telefonom és felhívtam Millát.
-Szia hát te meg hol vagy?-kérdeztem.
-Nem mondta Harry?
-Mit?
-Ma Zayn-nél alszom!
-Oké jó szórakozást szia!
-Szia!
Hát akkor ma egyedül leszek itthon. A Tv-ben A Felhők felett 3 méterrel ment így hát leültem és azt néztem.
Mikor vége lett a filmnek észrevettem,hogy egy nagy doboz nutellát is megettem.
Lezuhanyoztam és elmentem aludni......
Reggel mikor kinyitottam a szemem hirtelen négy fiú hajolt elém. Louis,Niall,Zayn és Liam.
-Ti mit kerestek itt?-kérdeztem tőlük.
-Jöttünk megnézni a lakást.-mondta Louis.
-De most komolyan?
-Pakolunk!-mondta boldogan Niall.
-És kinek?-kérdeztem értetlenül.
-Neked!-mondta Zayn.
-És miért?
-Nem mondta a Milla,hogy eladjátok a lakást és hogy vesztek egy újat amit fel kell újítani!
-De ez így volt megbeszélve....De gondolom max egy hét és Millával szállodában leszünk!??!
-Egy hét???!!-nevetett fel Liam. -Minimum 2 hónap!
-Addig szállodában??!! Ugyan már!!-mondta Zayn.
-Nálunk fogtok lakni!!!-mondta vidáman Louis.
-Mi a ........??!!
Kirohantam a szobámból lementem a konyhába és megálltam Milla előtt:
-Mit csináltál?-kérdeztem kiabálva.
-Ella ne legyél ideges! Nincs hol laknunk és Zayn-nek háza nagyon Nagy!
-Ki lakik még ott? -
-Niall,Louis,Harry és Zayn!
-De velem ezt mért nem tudtad megbeszélni?!?-üvöltöttem rá.
-Mert tudtam,hogy nemet mondasz!
-Jól gondoltad! Én megyek szállodába!-jelentettem ki határozottan.
-Kiskorú vagy! Hahó csak 3 hónap múlva leszel 18! Addig meg én vigyázok rád!
-A franc a! Jó legyen de max 2 hónap semmi több!
-Oké.-mondta és szorosan megölelt.
-Ella mit akarsz hozni?-üvöltötte az emeletről Louis.
-Várjatok megyek!
felmentem a fiúkhoz és segítettek össze pakolni.Mivel én nagyon ragaszkodom a dolgaimhoz így majd nem az egész szobámat össze pakoltuk. Segítettek levinni a lépcsőn levinni a nagy dobozokat.
Láttam, hogy Louis fent maradta így hát felmentem megnézni mit csinál.
Láttam, hogy a sarokba gubbaszt.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Elmondok neked valamit de megígéred,hogy nem sírsz?
-Miért sírnék?-kérdeztem.
-Harry elmondta,hogy tegnap megcsókolt és elmondta, hogy szerelmes beléd....-mondta elcsukló hangon.
-Igen és...?-kérdeztem ijedten.
-Ella!-mondta majd odajött hozzám.-Harrynek barát nője van! Aki nem más mint..... Taylor Swift!-mondta majd átölelt.
Abban a pillanatban amint ezeket a szavakat kimondta valami itt belül eltörött bennem.
Nagyon fájt,legszívesebben belepusztultam volna.
Úgy éreztem elárultak.Sírtam nem inkább ordítottam!
Ekkorát még emberben soha az életben nem csalódtam! Ráadásul egy olyan emberben akit szerettem.....
Mérges voltam Harryre sőt gyűlöltem amiért én nem vagyok neki elég jó mert én csak egy átlagos lány vagyok.....
Abban a percben rájöttem,hogy nem szabad olyan embernek lennem mint régen.Olyan embernek akinek fáj ha megbántják. Nem szabad kimutatnom,hogy fájt. Nem tehetnek tönkre........megint.!
Felálltam megtöröltem a szemeim és lementem a lépcsőn.
Milla rohant hozzám aki mindjárt a nyakamba ugrott és csak ezt suttogta a fülembe:
-Sajnálom!
-Soha nem leszek megint olyan mint régen..soha.-suttogtam én is.
Felkaptuk a cuccainkat és elindultunk a fiúk háza felé.
A kocsiba zenét hallgattam a fül hallgatómon keresztül.
Bőgni akartam egyszerűen ordítani.
-Ella!-bökött meg a vállával Zayn.
-Igen?-kérdeztem.
-Ma Harry barát nője átjön hozzánk vacsorázni.-mondta Zayn félénken.
-Oké!-mondtam határozottan bár a lelkem mélyén sírtam volna.
-Oké? Téged nem zavar azok után.....-mondta Louis amikor hirtelen a szavába vágtam.
-Nem, nem érdekel Harry se ,meg a barbi baba barát nője se. Fulladjanak bele a hírnevükbe...-mondtam mérgesen.
A többiek csak szomorúan néztek rám és szerintem Milla látta rajtam,hogy nekem ez mennyire fáj.
Megérkeztünk a házhoz,kipakoltuk a cuccainkat és benyitottunk.
Elállt a lélegzetem is... A házuk egyszerűen álomszerű volt. Hatalmas,gyönyörű.....
-Ez , ez nagyon szép..-mondta Milla.
-Aha.-mondtam utána.
-Örülünk,hogy tetszik.-mondták a fiúk egyszerre.
Körbevezettek minket a házukban. Megmutatták nekünk hol fogunk aludni.
Milla egyértelműen Zaynnel én pedig egyedül.. de nem ez a legrosszabb hanem az,hogy Harry szobájával szemben egy folyosón. Ahol csak az a kettő szoba volt.
Miután kipakoltunk sokat beszélgettünk majd hirtelen ajtó nyitást hallottunk.
Tudtam,hogy Harryék azok. A szívem nagyon dobogott. Féltem nem akartam rájuk nézni nehogy elsírjam magam.
Felénk tartottak. ÁÁÁÁÁÁ.....
Amikor megláttam azt a szőke hajú Barbii babát harryvel az oldalán éreztem,hogy a szemem megtelik
könnyel.
Harry a szemembe nézet amolyan "bocsáss meg még mindig téged szeretlek"' nézéssel de én elfordítottam a fejem. Nem voltam rá kíváncsi.
-Harry nem mondtad,hogy két új cselédetek van.-mondta Taylor lenézően.
Abban a pillanatba fel akartam pofozni. Milla látta rajtam ezt a dühöt és gyorsan megszorította a kezem.
-Sziasztok!-köszönt Harry. -Ella beszélhetnénk négy szemközt.??-kérdezte.
-Nincs mit mondanod...már mindent tudok.-vágtam rá majd kisiettem a konyhába.
Sírnom kellet. Éreztem,hogy a könnyeim egyre gyorsabban hullanak le az arcomon.
Milla kisietett hozzám és szorosan átölelt.
-Nem lesz semmi baj!-suttogta a fülembe. -Gyere csináljuk meg a palacsintákat.
Nekiálltunk tehát megsütni a palacsintákat. Hangosan szólt a zene,hogy ne halljunk semmit a kívülállóktól.
Nagyon vicces palacsintákat sikerült csinálnunk.
Addig a többiek már le is ültek az asztalhoz.
Kivittük nekik az ennivalót azonban egy zavaró hang megszólalt:
-Elnézést cselédek én vega kaját kérek!-mondta a szőke nő.
Kirohantam a konyhába elővettem  a macska kaját és ráborítottam a tányérra.
Kivittem neki miközben ezt mondtam:
-Taylor láttalak a TV-ben.
-Igen,hol??-kérdezte nagyképűen.
-Az Animal Planeten.-mondtam majd elé raktam a macskakaját.
A fiúk szakattak a nevetéstől és már a hasukat fogták.
Taylor nem szólt semmi csak odament Harryhez majd hosszan megcsókolta.
Na és nálam ebben a pillanatba törött el a mécses. Felkaptam a bőrkabátomat és rohantam ki az ajtó felé az utcára.
-Most remélem kibaszottul boldog vagy???!!-üvöltött rá Milla.
Milla láttam,hogy utánam indul de Harry lefogta és ő jött inkább utánam.
Úgy rohantam ahogy csak bírtam. Amikor már nem láttam a házat megálltam,neki dőltem egy fának és elkezdtem sírni. Pár percig ott álltam majd újra nekiálltam sétálni.
A szemem fátyolos volt a szívem meg majd meg szakadt.
Egyre jobban csak sírtam.........
Hirtelen valaki megfogta hátulról a derekamat.
Harry volt az.. egyáltalán nem voltam rá kíváncsi.. Utáltam.!
-Ne! Érj! Hozzám!!!-üvöltöttem neki.
-Ella én ezt szeretném megbeszélni....-mondta elcsukló hangon.
-Utállak!!!-fakadt ki belőlem. Hirtelen rájöttem,hogy a szavamnak súlya volt.
Harry csak fátyolos szemmel nézett rám majd nem mondott semmit és vissza indult.
Még jobban sírtam. Leültem a padkára.
2 órán át csak ültem ott és sírtam. Mikor már nagyon fáradt voltam és már teljesen kisírtam a szemem haza indultam.
Otthon már mindenki aludt levettem a cipőmet és felmentem a szobámba.
Előtte megálltam Harry ajtaja előtt,hogy bocsánatot kérjek azonban nem volt bátorságom.
Bementem a szobámba, nekidőltem  az ajtónak és csak gondolkodtam.
-Carry Yooouuu, Carry youuuu!-énekelte valaki az ajtómnak dőlve.
Nevetve kinyitottam az ajtómat.
George állt ott egy csokor rózsával.
Azonnal a nyakába ugrottam és megöleltem.
-Szia!!-köszöntem neki mosolyogva.
-Szia hercegnő!-mondta és megölelt.

















 


2 megjegyzés: