2013. május 7., kedd

4. Be free

                     

                                                                           *Ella szemszöge*



Izgulok,nagyon. Nem tudtam egész este aludni, mert az a tudat volt a fejemben,hogy ma vérvétel.  Utálom!! Este arra gondoltam mi van ha az összes vérem leszívják. (na jó ez nem lehetséges). 4 éves korom óta rettegek a vérvételtől. Azóta minden egyes alkalommal elájulok. Leveszik a vérem és elájulok nem tudom miért, ennyire megvisel. Milla írt be vérvételre mert szerinte nagyon vékony vagyok és biztos azért mert vas hiányom van ( csak egyszer volt, tuti hogy nincs megint) de Milla aggódik és a szüleink is beleegyeztek. Ennyire nem szeretnek? :)
2 dologtól félek nagyon (és ezek nem bogarak se csúszó mászok ) ezek még azoknál is rosszabbak......
1. Az erek: Utálom az ereket. Főleg a kidudorodó ereket azok a legrosszabbak. bhlaa.... fúj....
2. A tűk: Nem szeretem nem tudom miért nem szeretem ha belém bökik a tűket. Fájnak....
És ha ezeket összerakjuk Tű + ér = Rémálom. Nincs rosszabb a tű az érben!!
Ilyenkor mindenki aszt hiszi,hogy a vértől félek pedig nem a vérrel semmi bajom.
A kedvenc filmjeim közé tartoznak a vámpíros filmek mind például a Alkonyat vagy a Vámpírnaplók. Görcsbe volt a gyomrom egész nap és nagyon haragudtam Millára.. A fiúk átjöttek hozzánk de én nem akartam velük nagyon beszélni.
-Kérsz Colat?-kérdezte tőlem Milla. Én rá se néztem csak felraktam a fejemre a fülhallgatót és úgy tettem mind ha zenét hallgattam volna, pedig nem is.
-Ellának mi baja?-kérdezte Zayn.
-Be írattam vérvételre, mert szerintem súlyossan sovány és vashiányos. Ella meg utálja a vérvételt 4 éves kora óta minden vérvétel után elájul. Ö ezt csak úgy hivja kinozás. Fél AZ értöl és a tütöl. Ezért most utál de vérvétel után mindig megbocsát.
 -Juujjj!! Én is utálom a vérizét!-sikitotta Louis.
-Te mindent utálsz.-mondta Liam.
-Ez nem igaz ugye Harry hogy nem is utálok mindent??.-most már ordította Louis.
-De ez igaz te tényleg mindent utálsz.-mondta kedvessen Harry.
-Styles!! Fuss!!-mondta Lou. Ès abban a pillanatban Harry nyakába ugrott és mind a ketten elestek. -Kicsia rakás.-üvöltözte Zayn és Niall ere ök meg rájuk ugrottak
. -És nekem ilyenekkel kel együtlennem!-nevette El magát Liam és ö is rávetödött a fiúkra.
Fél 3.... Negyed óra múlva mennem kell.... auuu Megbeszéltuk,hog vérvétel után odamegyek a kávézóba ahol Milla és fiúk lesznek. Elköszöntem töluk és elindultam a kórházba. Leültem a váróterembe... Minden Hol ez AZ erös fertötlenítō szag volt..... Utáltam korházba járni...
 -Ella Mcraw!-kiabálta ki egy fekete hajú nö. Feláltam és bementem a rendelöbe.
-Szia Ella! Mesélte a növéred h nem szereted a vérvètelt és hogy mindegyik után elájulsz.-mondta a doktor.
-Jónapot! Igen.... szóval nem vesz vért tőlem?-kérdeztem reménykedve.
-De veszek! Csukd be a szemed és dúdolj magadba egy dalt gyorsan megleszünk. Oké a dúdolás AZ megvan(Bridgeit Mendler -Ready or not) de AZ hogy ne nézzek oda AZ lehetetlen. Éreztem h belémböki a tüt és h folyik a vérem. Undorító volt. 2 cső vér után kihúzta a tűt a kezemből. Fel akartam állni de csak az láttam hogy elsötétedik a világ körülöttem..... Képszakadás....... Pár perc múlva felébredtem és egy asszinsztes hajolt fölém.
 -Jól van?-kérdezte. -
I-Igen.-mondtam rekettesen. Megkínáltak csokival és hoztak nekem teát. Egyszer csak bejön AZ orvos.
-Kisasszony amíg maga El volt ájulva megjött AZ eredménye! Makk egészséges.-mondta mosolyogva.
-Huh.. Köszönöm.!-mondtam. NA mit mondtam én megmondtam.
Ezért felesleges volt elájulni. Elindulta a kávézó felé. Amikor odaértem láttam,hog még egy fiúcsapat volt a többiekkel.
Őket valahol már láttam valahol de hol?...... Megvan AZ X-factorba! Ők voltak AZ Union J! Nagyon jó a hangjuk. Akkor ök azok akiket ma bemutatnak nekünk. Ahah......
A fiúk kedvesen bemutatkoztak. Én leültem George és Harry közzé. George iszonyatosan kedves és nagyon sokat nevettünk. -Most El kell mennem mert várnak a tetováló szalonban.-mondta George. -Tetkót csináltatsz magadnak!-kérdeztem. -Aha, eljössz? -Persze.-mondtam vidáman és már indultunk is. George-gal nagyon jól éreztem magam és nagyon közel kerültünk egymáshoz!
Este mikor hazaértem le voltak kapcsolva a villanyok. Oda mentem,hog felkapcsoljam de egy kéz volt rajta.
 -Áá- sikítottam és gyorsan felkapcsoltam a villanyt.
Harry állt előttem.
 -Mit csinálsz itt Harold?
 -Mi van közted és George között?-kérdeze üvöltve.
Mit képzel magáról csak idejön nem is köszön és elkezd ordibálni???!!?!?
-Mi közöd van ahhoz?-kérdeztem felháborodva.
 -Ella! Csak...meg akarlak védeni.
-Harry nincs mielöl hidd el!-erősködtem.
-Én azt hiszem.....nagyon....Szeretlek!-mondta és átölelte a derekamat majd....megcsókolt.
Tökéletes volt minden még....... még úgy éreztem szeret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése